![]() |
Mitrania: Forum/ Kommentarer/ svar:Mitrania läggs ned | ||||||||||||
| Författare | Meddelande | |||||||||||
| Gäst | svar:Mitrania läggs ned | 2010-03-07 15:03 Det vr ju tråkigt att höra! (Jag har ett par opublicerade ganska bra noveller, om det skulle avhjälpa materialbristen...) Är ni medvetna om att på senare år har nu försvunnit: Minotauren, JVM, och DAST Magazine (som skrev m˙cket om sf); dessutom utkommer Nova ganska oregelbundet. Mitrania skulle behövas, och bokstavligt talat fylla en lucka! Det är tydligen tufft för fantastikinriktade småtidskrifter. --Ahrvid Ps. Jag antar att det betyder att Mitranias novelltävling försvinner också? Den årliga novelltävling undertecknad driver via SKRIVA-listan återkommer dock; utlyses senare i vår. De som brukade melta i Mitranias novelltävling kan hålla utkik. /Ahrvid Engholm
| |||||||||||
| #1 - Thom | svar:Mitrania läggs ned | 2010-03-09 18:22 Vad synd ![]()
| |||||||||||
| #2 - Carling | svar:Mitrania läggs ned | 2010-03-09 20:52 Tråkigt att höra, men självklart förståeligt. Tack för en jättebra insats under åren, ni har utan tvekan gjort fantasy/sci-fi/skräck en stor tjänst genom allt ert arbete.
| |||||||||||
| #3 - Gäst | svar:Mitrania läggs ned | 2010-03-09 22:33 Mitrania gav mig chansen att se mina egna ord i tryck för första gången, och jag känner mig både djupt hedrad och sorgsen över att vara med även i vad som ser ut att bli sista numret. Jag vet att jag talar för många när jag säger att ni lämnar ett stort tomrum efter er. Tack för att ni kämpat på så länge! /Susanne Tellström
| |||||||||||
| #4 - Gäst | svar:Mitrania läggs ned | 2010-03-09 22:34 Mitrania gav mig chansen att se mina egna ord i tryck för första gången, och jag känner mig både djupt hedrad och sorgsen över att vara med även i vad som ser ut att bli sista numret. Jag vet att jag talar för många när jag säger att ni lämnar ett stort tomrum efter er. Tack för att ni kämpat på så länge! /Susanne Tellström
| |||||||||||
| #5 - Gäst | svar:Mitrania läggs ned | 2010-03-12 22:31 Tack! Kul att höra i varje fall. /Robert
| |||||||||||
| Svara på inlägg | ||||||||||||
| ||||||||||||